Wednesday, May 09, 2007

Big Mama - Video Sexy

Artist: Big Mama
Song: Video Sexy




Eja eja me mua
Hey yo, this song is for anyone fucking
alo, ti ku je
ku je luleshtrydhja ime
ketu jam, ti ku je
une ne shpi, paske dale
e mire hajde se te pres, puc puc

Eja eja me mua, oh baby
nje video sexy dua
ta kesh, ta kesh nga une si perkujtim
do ta shohesh, do ta duash trupin tim

Sexy, video sexy ke ne celular
vetem mami babi jot nuk i ka pare
xhirojme dhe ne te dy, jo jo mos kij frike
une jam e trend, me e mire se Britney Spears

(refreni)
Eja eja me mua, oh baby
nje video sexy dua
ta kesh, ta kesh nga une si perkujtim
do ta shohesh, do ta duash trupin tim

Ne celular, luaje ti filmimin tend
nese te humb, mund ta gjesh,
te gjithe e disponojne
le ta shikojne qe te gjithe, une shume mire e di
une jam e trend, me e mire se Britney Spears

(refreni)
Eja eja me mua, oh baby
nje video sexy dua
ta kesh, ta kesh nga une si perkujtim
do ta shohesh, do ta duash trupin tim

(2x)
Eja eja me mua, oh baby
nje video sexy dua
ta kesh, ta kesh nga une si perkujtim
do ta shohesh, do ta duash trupin tim

0 comments: