Wednesday, June 20, 2007

Elvana Gjata - Mames

Artist: Elvana Gjata


Song: Mames




Lyric

Chours:
Shpejt ka ardh Elvana si shum ajroplana
Nuk e di çkat bojn krejt
E di çkat bona
Un jom ajo nuk jom aj
Mamës pse e boj un nuk kom faj.


Chours: nuk jam e para por jam numër 1
Ktë që po e them e ke thon edhe ti
Krejt e din kush o e para e i pari
Kjo nuk dallon si flori prej ari.


Televizion, radio
E dëgjon "Të dy" "Mos më mundo"
Zëri im depërton
Çdo njeri e fascionon.


Modestin time ktu nuk e vren
jam diçka që don e nuk e blen
Mamës mos harroni mamës dëgjoni
Të gjith një refren.


Ref:

Si ky tekst s'ki ni
Si ky beat s'ki ni
Si ky flou s'ki ni
Se ky eshte suksesi im
...x4


Chours:Shpejt ka ardh Elvana si shum ajroplana
Nuk e di çkat bojn krejt
E di çkat bona
Un jom ajo nuk jom aj
Mamës pse e boj un nuk kom faj.


Chours:Un nuk jam e para por jam numër 1
Ktë që po e them e ke thën edhe ti
Krejt e din kush o e para e i pari
Kjo nuk dallon si flori prej ari.


Televizion, radio
E dëgjon "T2" "Mos më mundo"
Zëri im depërton
Çdo njeri e fascinon.


Modestin time ktu nuk e vren
jam diçka që don e nuk e blen
Mamës mos harroni mamës dëgjoni
Të gjith një refren.


Ref:

Si ky tekst s'ki ni
Si ky beat s'ki ni
Si ky flow s'ki ni
Se ky eshte suksesi im
...x4

0 comments: