Sunday, September 28, 2008

Korab Shaqiri A dalim Sonte

AlbaClips.Net Free Online Videos


Lyric: Korab Shaqiri A dalim Sonte [official video]

Te therras nga loqka e zemres sonte me dal ta shijoj buzen tende ta them nje fjale i kam nje mije arsye do ti shpjegoi troket zemra nga brenda te dashuroj Gjej nje arsye te dalim sonte kjo nate eshte veq e jona qfare t'thot zemra vetem mua ma trego e paprekshme do te jesh me beso Eja ti me ngat e me degjo shpirtin tim veq ti ma ngroh sapo matem ti puth buzet mi largon e nuk e di se mua me lendon moj zemer Te therras nga loqka e zemres sonte me dal ta shijoj buzen tende ta them nje fjale i kam nje mije arsye do ti shpjegoi troket zemra nga brenda te dashuroj Merre pra guximin e ma thuaj sonte kjo nate nuk perseritet e kam vulen e arsyes qe me do ndize naten e prane meje ti vallzo Eja ti me ngat e me degjo shpirtin tim veq ti ma ngroh sapo matem ti puth buzet mi largon e nuk e di se mua me lendon moj zemer Te therras nga loqka e zemres sonte me dal ta shijoj buzen tende ta them nje fjale i kam nje mije arsye do ti shpjegoi troket zemra nga brenda te dashuroj (2x) Dashuri o e imja dashuri nuk jetoi une dot pa ty s'vlej pa ty jo jo jo jo Dashuri o e imja ku je ti nuk jetoi jo sjetoj pa ty jo nuk jetoi

0 comments: