Friday, June 27, 2008

Sabri Fejzullahu Konvikt nr 5

Artist: Sabri Fejzullahu
Song Konvikt nr 5




Ku më mbeti ky qytet
e shikoj por nuk e shoh.
Qdo i 2`ti n`rrug më flet
unë nuk i njoh, nuk i njoh.
Ku janë rrugët me kalldërm
shputat m`i kan puthur.

Ku mbet vajaza që kam lan
e nuk pat më të bukur.
I njejt paska mbet veq korriku
që e puthë për trupi kmishen.
Lumturia ime iku
ëndrrat u prishen.

[Ref.1x]
Mbrëm me lot të kam kujtuar
para konviktit nr.5.
Tjerë të ri të dashuruar
ënderronin plot me shpres.
Jo,jo hëna s`ka treguar
se ky shpirt ende dënes.
Ku u pam e ku u n`dam
para konviktit nr.5.

Ku janë rruget me kalldërm
shputat m`i kan puthur.
Ku mbet vajaza që kam lan
e nuk pat më të bukur.

I njejt paska mbet veq korriku
që e puth për trupi kmishen.
Lumturia ime iku
ëndrrat u prishen.

[Ref.1X]
Mbrëm me lot të kam kujtuar
para konviktit nr.5.
Tjerë të ri të dashuruar
ënderronin plot me shpres.
Jo,jo hëna s`ka treguar
se ky shpirt ende dënes.
Ku u pam e ku u n`dam
para konviktit nr.5.

3 comments:

Anonymous said...

11q4qwzbx

my web page; halogenoventips.co.uk

Anonymous said...

veostshhx

My web site ... best electric toothbrush

Anonymous said...

clicks here Everything covered in the QuickCare Complete Plan is also covered here, the main difference is the increased amount of coverage. First of all, there is the idea of encountering hazardous situations: from illnesses, accidents or even some unexpected events.